Talentenmarkt PiëzoCentrum Oosterheem

In PiëzoCentrum Oosterheem is op woensdagmiddag 12 april 2017 een talentenmarkt voor kinderen van 4 t/m 12 jaar. Het thema is Pasen. Deze middag is georganiseerd door stichting Piëzo en Kern Kindervang Zoetermeer.

Kinderen kunnen deelnemen aan creatieve workshops en kookworkshops onder begeleiding van: lerende vrijwilligers van Piëzo; betrokken ouders en pedagogisch medewerkers van Kern Kinderopvang. De talentenmarkt start 13:00 uur en eindigt om 14:30 uur. Het adres van PiëzoCentrum Oosterheem is Zanzibarplein 21 met postcode 2721 Zoetermeer.

Voor meer informatie neem contact op met Natalia, sociaal cultureel werker van PiëzoCentrum Oosterheem, via telefoonnummer 079-3428416 of e-mailadres natalia@stichtingpiezo.nl

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove