Taallessen in de zomervakantie

Ook tijdens de schoolvakantie is het belangrijk om de Nederlandse taal te blijven oefenen en te spreken. Daarom worden er tijdens de zomervakantie bij de inZet locaties in het Centrum, in Meerzicht en in Buytenwegh diverse taallessen aangeboden. Ouders met jonge kinderen kunnen tijdens een aantal lessen ook gebruik maken van kinderoppas en/of kinderactiviteiten.

Wilt u weten wanneer de lessen zijn en welke lessen bij u passen? Kom langs of neem contact op.

inZet Centrum, Rakkersveld 253, Sunita Ganga, sunita@stichtingpiezo.nl, 079-8885550

inZet Meerzicht, Uiterwaard 21, Gioia Conte, gioia@stichtingpiezo.nl, 079-3229453

inZet Buytenwegh, César Franckrode, Milou van Loenen, milou@stichtingpiezo.nl, 079-8887474