Studenten ISK volgen praktijkstages in de Ambachtenwerkplaats

Studenten van de Internationale SchakelKlas (ISK) van MboRijnland volgen praktijklessen in de Ambachtenwerkplaats. De ISK studenten krijgen naast theorielessen op school een dagdeel per week bij Piëzo in de Ambachtenwerkplaats les over beroepen en gaan voor heel praktisch aan de slag. Zo ontdekken zij voordat ze de stap maken naar het mbo waar ze goed in zijn en welke opleiding daar bij hoort.

Alle praktijkstages sluiten aan bij relevante beroepsopleidingen zoals Dienstverlener, Techniek en Zorg en Welzijn. Studenten krijgen een realistisch beeld van beroepen en uitstroommogelijkheden die daarbij horen.

Neem voor meer informatie contact op met Milou van Loenen, 06 11715238, milou@stichtingpiezo.nl.