Stoppen met roken!

Denk je eraan om te stoppen met roken?

Kom naar de informatiebijeenkomst in Castellum Palensteyn

Tijdens de gezondheidsmarkt op dinsdag 27 september is er in Castellum Palenstein van 15.15 uur tot 16.15 uur een speciale informatiebijeenkomst over stoppen met roken. Tijdens de informatiebijeenkomst, die geleid wordt door Indigo/Context, gaan we het hebben over de voor-en nadelen van roken en krijg je informatie over hoe verder als je wilt stoppen met roken.

Thuan-Nhi Trong, Preventiedeskundige:

‘Iedereen die rookt, vindt dat roken voordelen heeft. Bijvoorbeeld een moment van ontspanning, een beloning na hard werken of een manier om om te gaan met stress. Uiteraard zijn we goed op de hoogte van de nadelen van roken, bijvoorbeeld het risico op kanker, hartfalen, een beroerte, maar ook een grauwe huid, gele tanden en een slechte adem.

Stoppen met roken is niet alleen moeilijk omdat je verslaafd bent aan nicotine, maar is dus ook lastig omdat het een gewoonte is geworden. Het is een onderdeel van je dagelijkse routine en van jouw manier van ontspanning en jezelf belonen’.

De bijeenkomst is gratis en aanmelden van te voren niet verplicht maar wordt op prijs gesteld. Aanmelden en meer informatie bij christine@stichtingpiezo.nl, 0646866491