Start workshops Leefstijl en gezond gewicht

Vanaf maandag 7 februari start de serie workshops “Leefstijl en gezond gewicht” bij inZet Meerzicht. Tijdens deze workshops krijg je informatie over het bevorderen van een gezonde leefstijl. Bij deze eerste workshop ligt de focus op gezonde voeding en op het bereiken/behouden van een gezond gewicht. De workshops worden telkens verzorgd door een diëtist van Goudenhart. De eerste workshop is op maandag 7 februari van 15:15 uur tot 16:15 uur aan de Uiterwaard 21.

De volgende workshops vinden plaats op donderdag 3 maart, donderdag 31 maart, maandag 2 mei en maandag 11 juli.

Je kunt, naar keuze, meedoen met een losse workshop of met de gehele serie. Deelname is gratis.

Voor meer informatie of om je aan te melden kun je contact opnemen met Sabina Geusebroek, sociaal cultureel werker, via sabina@stichtingpiezo.nl of via 079-3229453.