Start wekelijks Energiecafé in Ambachtenwerkplaats

In de Ambachtenwerkplaats gaat vanaf dinsdagmorgen 1 november een Energiecafé van start. Hier kun je langskomen met al je vragen over hoe je in en om jouw huis kunt besparen op gas en elektriciteit. Onder het genot van een kopje koffie of thee bespreken we verschillende bespaarmogelijkheden. Heb je vragen over je energierekening en hoe je niet boven het energieplafond uitkomt? Wil je weten hoe je het beste radiatorfolie kunt aanbrengen?

Iedere dinsdagochtend, met ingang van 1 november, tussen 9.15-11.15 uur ben je welkom met al je vragen – of je hebt adviezen voor ons – over energie besparen. Er zijn vrijwilligers, getrainde consulenten duurzaam van Stichting Piëzo aanwezig om samen met jou te kijken naar jouw bespaarmogelijkheden. Je kunt veel meer doen dan je denkt!

Er zijn geen kosten verbonden aan het bezoeken van het energiecafé.

Wil je meer weten of mee komen doen? Neem contact op met Femke Boerkamp, femke@stichtingpiezo.nl, 079-8881928.

Vrijwilligers van Piëzo van Wijktuin Noordhove naar de bollenvelden

Beweeg- en spelactiviteiten voor ouderen bij inZet Buytenwegh

Creatieve vrijdagmiddag bij inZet Centrum voor kinderen en ouders

Wat staat er op het etiket?