Start Voorleesseizoen Zoetermeerse VoorleesExpress

Het nieuwe Voorleesseizoen van de Zoetermeerse VoorleesExpress is gestart. De VoorleesExpress is een landelijk project dat uitgevoerd wordt in 100 gemeenten in Nederland. In Zoetermeer is Piëzo de uitvoerder van de VoorleesExpress.

Tijdens dit Voorleesseizoen, dat 20 weken gaat duren, wordt er wekelijks door 45 vrijwillige voorlezers voorgelezen bij 45 gezinnen thuis. Via de bibliotheek hebben de voorlezers een training interactief voorlezen gekregen.

Dit Voorleesseizoen van de voorleesExpress wordt financieel mogelijk gemaakt door de gemeente Zoetermeer en een donatie van de Rabobank. Er wordt nauw samen gewerkt met de schoolbesturen voor primair onderwijs en kinderopvangorganisaties.

Meer informatie: zoetermeer@voorleesexpress.nl