Start van workshops Vrouw In Actie

Binnenkort starten we op verschillende locaties in Zoetermeer met workshops van Vrouw In Actie. Gedurende vijf weken krijgen vrouwen vijf gratis workshops met als doel ze te helpen hun eigen talenten en vaardigheden te ontwikkelen, (meer) zelfvertrouwen te krijgen en concrete stappen te zetten richting (vrijwilligers)werk of opleiding. Er wordt ook aandacht besteed aan sollicitatietechnieken.

Vrouw in Actie is een project van gemeente Zoetermeer dat wordt uitgevoerd door Stichting Piëzo. De workshops zijn speciaal voor vrouwen die graag aan de slag willen, maar niet weten hoe dit aan te pakken. Tijdens deze workshops krijgen de vrouwen instrumenten aangereikt om te werken aan hun zelfvertrouwen en te ontdekken wat ze willen.

De workshops zijn van 09.15 uur tot 11.45 uur en er is kinderoppas aanwezig. Wil je graag meedoen of heb je vragen, neem dan contact op met Paula Verweij, 06-40579695 of paula@stichtingpiezo.nl

Fotograaf: Henk Leentfaar

Vrijwilligers van Piëzo van Wijktuin Noordhove naar de bollenvelden

Beweeg- en spelactiviteiten voor ouderen bij inZet Buytenwegh

Creatieve vrijdagmiddag bij inZet Centrum voor kinderen en ouders

Wat staat er op het etiket?