Start computercursus voor beginners in PiëzoCentrum Oosterheem

Donderdag 11 april start de computercursus voor beginners in PiëzoCentrum Oosterheem. In deze cursus leert de beginnende computergebruiker omgaan met de muis, het toetsenbord en het beeldscherm. Ook komt het schrijven van een kleine tekst aan bod en het gebruik van internet, e-mail, mappen en bestanden. De cursus “basis computergebruik” bestaat uit 8 lessen en is donderdags van 09.15 uur tot 11.15 uur.

Start: donderdag 11 april 09.15 uur tot 11.15 uur, locatie PiëzoCentrum Oosterheem (Zanzibarplein 21)

De kosten bedragen € 40,-. Dit kan contant of met inlevering van cheque 3, 4, 5 of 6 van de ZoetermeerPas. De materialen zijn bij de kosten inbegrepen.

Wilt u meer informatie of wilt u zich aanmelden, neem dan contact op met Natalia Sadinska via natalia@stichtingpiezo.nl of 0646863212 of loop binnen in PiëzoCentrum Oosterheem.

Fotograaf: Henk Leentfaar