Start computercursus voor beginners in PiëzoCentrum Buytenwegh

Woensdag 15 mei start de computercursus voor beginners in PiëzoCentrum Buytenwegh. In deze cursus leert de beginnende computergebruiker omgaan met de muis, het toetsenbord en het beeldscherm. Ook komt het schrijven van een kleine tekst aan bod en het gebruik van internet, e-mail, mappen en bestanden. De cursus “basis computergebruik” bestaat uit 8 lessen en is woensdag van 19.30 uur tot 21.00 uur.
Start: woensdag 15 mei 19.30 uur tot 21.00 uur, locatie PiëzoCentrum Buytenwegh (Cesar Franckrode 62).
De kosten bedragen € 40,-. Dit kan contant of met inlevering van cheque 3, 4, 5 of 6 van de ZoetermeerPas. De materialen zijn bij de kosten inbegrepen.
Wilt u meer informatie of wilt u zich aanmelden, neem dan contact op met Milou van Loenen via milou@stichtingpiezo.nl of 06-11715238 of loop binnen in PiëzoCentrum Buytenwegh.
Fotograaf: Henk Leentfaar