Speksteen bewerken bij de Piëzo Ambachtenwerkplaats

Iedere dinsdagmiddag wordt bij de Piëzo Ambachtenwerkplaats de workshop speksteen bewerken gegeven. Onder leiding van een ervaren vrijwilliger kunnen deelnemers aan de slag met het maken van een sieraad of een klein beeld van speksteen. Vanwege zijn zachtheid kan bijna iedereen met eenvoudige gereedschappen en simpele technieken van speksteen een prachtig sieraad maken, naar eigen ontwerp.

Wil je ook ervaren hoe het is om met speksteen te werken? Meld je dan aan door te mailen naar Nicoline Schol via n.schol@inzet-indewijk.nl of door te bellen naar de locatie via 079-8881928.

Teldersrode 25 (Winkelcentrum Buytenwegh), dinsdagmiddag van 12.30 -14.30 uur. Kosten: 4 euro per keer. Betalen met de Zoetermeerpas is ook mogelijk.

De diensten van de Piëzo Ambachtenwerkplaats maken onderdeel uit van de diensten voor inZet.