Speciaal tijdens NLdoet training: ”hoe presenteer ik mijn talent(en)”

Wat doen wij met NLdoet op 15 maart? Wij bieden wijkbewoners uit Segwhaert graag een (verkorte) training presentatievaardigheden van hun talent aan in PiëzoSteunpunt Seghwaert.

NLdoet staat in het teken van vrijwilligers die hun talent inzetten voor een ander. Maar dan moet men wel weten wat dat talent is en hoe deze neer te zetten. Piëzo organiseert speciaal op deze dag de verkorte training om wijkbewoners bewust te maken van hun talent! Het belooft een interactieve ochtend te worden. Wij zorgen dat u tijdens de training voorzien wordt van koffie/thee en wat lekkers. Deelname is gratis en vrijblijvend. Opgeven is niet noodzakelijk, wel handig.

Waar: PiëzoSteunpunt Segwhaert
Adres: Roggeakker 194, 2723 VR, Zoetermeer
Wanneer: vrijdag 15 maart van 9.00 uur tot 11.00 uur
Voor meer informatie en opgeven kunt u contact opnemen met: AnneMarie Hut, 06-11720398 of annemarie@stichtingpiezo.nl.

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove