Spaanse les bij inZet Meerzicht

Heb je altijd al je Spaans willen verbeteren, maar ben je er nog niet aan toegekomen? Dan is nu de kans om je aan te sluiten bij de enthousiaste groep inwoners die elke maandagmiddag Spaanse les krijgt in Meerzicht. De les wordt gegeven door een vrijwilliger van Stichting Piëzo die je de Spaanse taal aanleert door middel van spreken, schrijven en lezen. Heb jij al een beetje kennis met de Spaanse taal en wil je meer leren kom dan langs.
Elke maandagmiddag van 12.30 tot 14.30 aan de Uiterwaard 21. De kosten bedragen 4 euro per les of je betaalt met Zoetermeerpas. Voor kinderen van 0-4 jaar is gratis kinderoppas aanwezig.
Voor aanmelden of meer informatie kun je contact opnemen met Gioia Conte via gioia@stichtingpiezo.nl of bellen naar de locatie via 079-3229453.

Vrijwilligers van Piëzo van Wijktuin Noordhove naar de bollenvelden

Beweeg- en spelactiviteiten voor ouderen bij inZet Buytenwegh

Creatieve vrijdagmiddag bij inZet Centrum voor kinderen en ouders

Wat staat er op het etiket?