Senioren en voeding

Voorlichtingsbijeenkomst door een diëtist

Waar moet je bij de keuze van voedingsmiddelen en bij het koken op letten als je ouder wordt? Op donderdag 5 oktober zal een diëtist van Goudenhart bij Piëzo in de wijktuin Noordhove tips en adviezen geven aan ouderen voor een gezond en sterk lichaam. Deze bijeenkomst is ook zeer geschikt voor mensen die ouderen helpen bij het koken en bij het boodschappen doen.

Tijdens en na de voorlichting is er ook gelegenheid om zelf vragen te stellen aan de diëtist.
Donderdag 5 oktober van 10:30 tot 12:00 uur, Wijktuin Noordhove, Da Sangalloruimte 10. Deelname is gratis.
Voor aanmelden of meer informatie kun je contact opnemen met Odette Panneman via odette@stichtingpiezo.nl of met de wijktuin via 06-40736936.

Fotograaf: Leon Koppenol

Wandel mee met de wandelgroep van inZet Buytenwegh

Enthousiaste vrijwilligers gezocht voor vrijdagmorgen in Wijktuin Noordhove

Kinderkookworkshop in Buytenwegh