Senioren en veiligheid

Voorlichtingsbijeenkomst in Buytenwegh door de politie

Met de toename van digitale mogelijkheden, zien we een toename van nieuwe vormen van oplichting. Ook de ouderwetse babbeltruc aan de voordeur blijft populair.

Op vrijdag 21 april zal een medewerker van de politie een voorlichtingsbijeenkomst organiseren bij PiëzoCentrum Buytenwegh. Diverse manieren van oplichting worden besproken. Als je weet hoe oplichters te werk gaan, kun je voorkomen dat je zelf slachtoffer wordt van (digitale) oplichting.

De voorlichting wordt gegeven op vrijdag 21 april van 10:15 tot 10:45 en nog een keer van 11:15 tot 11:45 uur. Ook is er ruimte om zelf vragen aan de politie te stellen.

Locatie: César Franckrode 64. Deelname is gratis.

Wil je deze voorlichting graag bijwonen? Voor meer informatie en/of aanmelden kun je contact opnemen met Simone Langeveld, sociaal cultureel werker bij Stichting Piëzo via s.langeveld@inzet-indewijk.nl of bellen naar de locatie via 079-8887474.

Deze voorlichtingsbijeenkomst maakt onderdeel uit van de diensten die Piëzo uitvoert voor inZet.