Robots en wegen bouwen bij de Piëzo TalentenAcademie

Op 7 mei start de Piëzo TalentenAcademie met ‘techniek’ en ‘infrastructuur’. Kinderen tussen de 9 en 14 jaar oud die wonen en/of op school zitten in de wijk Palenstein en Oosterheem zijn van harte welkom om mee te doen. De Piëzo TalentenAcademie Techniek vindt plaats op maandagmiddag van 7 mei t/m 25 juni. Infrastructuur vindt plaats op woensdag van 9 mei t/m 27 juni.

Techniek

Wil jij weten hoe robots gebouwd worden? En lijkt het je gaaf om ook zelf een robot te maken? Wil je weten wat een professor doet en hoe je professor kunt worden? Wil je meekijken met een automonteur? Of wil je in de techniek bus ontdekken wat je allemaal kunt met techniek? Dan is de Piëzo TalentenAcademie Techniek echt iets voor jou. Kom vanaf 7 mei tot aan de zomervakantie elke maandagmiddag en ontdek wat jij kunt en leuk vindt.

Infrastructuur

Wil je weten wat er allemaal gebeurt op een vliegveld? En wie daar allemaal werken? Weet jij wie besluit hoe de wegen in de stad gebouwd worden? En wie er eigenlijk allemaal werken in de wegenbouw? Wil je kijken bij de bouw van de nieuwe spoorlijn? Doe mee aan de Piëzo TalentenAcademie Infrastructuur op de woensdagmiddag. Je leert er veel over Infrastructuur en je ontdekt waar jij goed in bent. We starten op woensdag 9 mei en gaan door tot de zomervakantie.

Voor aanmelden of meer informatie over de TalentenAcademie in Oosterheem: odette@stichtingpiezo.nl, 079-3428416, 06-36211905 of loop binnen bij PiëzoCentrum Oosterheem, Zanzibarplein 21.

Voor aanmelden of meer informatie over de TalentenAcademie in Palenstein: jocelyn@stichtingpiezo.nl, 079-8885550, 06-51948552 of loop binnen bij PiëzoCentrum Palenstein Rakkersveld 253.

Fotograaf: Piëzo

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove