Robots bouwen bij Piëzo TalentenAcademie in Palenstein

Vind jij het gaaf om een keer robots te gaan bouwen? Dat kan op woensdagmiddag 10 mei tijdens de aftrap van het blok ‘techniek’ van de Piëzo TalentenAcademie aan het Rakkersveld 253 PiëzoCentrum Palenstein.

Kinderen van de Piëzo TalentenAcademie maken die middag samen met familie en vrienden kennis met techniek. Ze leren hoe een robot gebouwd wordt en gaan ook zelf aan de slag met het bouwen van robots. Naast robots bouwen, gaan de kinderen ontdekken hoe muziek en techniek aan elkaar gelinkt kunnen zijn. Gastspreker is Guus Liqui Lung van Robot Care Systems ; hij opent de middag om 14:15 uur met een introductie in de techniek van robots en een demonstratie. Na de demonstratie kunnen de kinderen deelnemen aan verschillende workshops aangeboden door CKC & partners en Robot Care Systems.

De kick-off op woensdag 10 mei is de start van een reeks van zeven middagen techniek bij de Piëzo TalentenAcademie.
Kinderen van negen tot en met dertien jaar uit de wijk Palenstein ontdekken welke talenten en vaardigheden nodig zijn als je later in de techniek wilt gaan werken.

Meer informatie is te verkrijgen bij Jocelyn Heidweiller, projectleider Piëzo TalentenAcademie, via 06-51948552 of jocelyn@stichtingpiezo.nl.

Vrijwilligers van Piëzo van Wijktuin Noordhove naar de bollenvelden

Beweeg- en spelactiviteiten voor ouderen bij inZet Buytenwegh

Creatieve vrijdagmiddag bij inZet Centrum voor kinderen en ouders

Wat staat er op het etiket?