Repareer je eigen fiets in de Ambachtenwerkplaats

Heb jij een fiets? Dan heb je ook wel eens een lekke band of een ander mankement aan je fiets. Het is fijn en niet duur als je dit zelf kunt oplossen of repareren. Hoe? Dat leer je bij fietsenwerkplaats van Piëzo Ambachtenwerkplaats. Dat scheelt je tijd en zo spring je direct weer, hup, op je fiets naar je werk, sportclub, de winkel of naar school. Op maandagmiddag en dinsdagochtend staan de vrijwilligers van Piëzo voor je klaar om samen met jou je fiets te repareren.

Adres: Teldersrode 25 (Buytenwegh).

Tijd: Maandagmiddag van 13:00-14.30 uur en dinsdagochtend van 9.15 – 11.15 uur.

Kosten: 4,00 euro per les. Deze zijn contant te voldoen of via de Zoetermeerpas.

Is dit iets voor jou? Kom langs op bovengenoemde tijdstippen of bel voor meer informatie naar de Ambachtenwerkplaats: 079-8881928.

Deze activiteit maakt onderdeel uit van de diensten die Piëzo uitvoert voor inZet.

Vrijwilligers van Piëzo van Wijktuin Noordhove naar de bollenvelden

Beweeg- en spelactiviteiten voor ouderen bij inZet Buytenwegh

Creatieve vrijdagmiddag bij inZet Centrum voor kinderen en ouders

Wat staat er op het etiket?