Rekenen in het dagelijks leven

Een nieuwe zorgverzekering afsluiten, aanbiedingen in de supermarkt vergelijken of een reis plannen met het openbaar vervoer. Je staat er niet altijd bij stil, maar in de meeste dagelijkse situaties heb je ook met rekenen te maken. Vind je rekenen lastig en zou je graag beter willen leren rekenen? Doe dan mee met de rekenlessen van Stichting Piëzo. Met behulp van ervaren vrijwilligers leer je en oefen je de basisvaardigheden en ook meteen de toepassingen in de praktijk.

De rekenlessen worden gegeven op de locaties in Buytenwegh (César Franckrode 64) of in Meerzicht (Uiterwaard 12).

Wil je graag beter leren rekenen? Neem dan voor meer informatie over de lessen en lestijden contact op met Milou van Loenen via milou@stichtingpiezo.nl of via 06‑11715238.

Ook als je zelf goed kunt rekenen en als vrijwilliger iets zou willen betekenen bij de rekenlessen ben je van harte welkom om contact op te nemen.

Fotograaf: Herman Zonderland