Reizen met het openbaar vervoer / themabijeenkomst door HTM

Op maandagmiddag 7 november verzorgt een medewerker van HTM een bijeenkomst bij inZet Centrum. Deze bijeenkomst staat in het teken van reizen met het openbaar vervoer in de Haagse regio. Onderwerpen die onder andere aan bod komen zijn de regels die gelden in de trams en bussen en hoe je met een ov-chipkaart kunt reizen. Ook wordt aandacht besteed aan de veiligheid en toegankelijkheid van de tram. Hoe kun je reizen als je afhankelijk bent van een rollator, rolstoel of ander hulpmiddel? Uiteraard is er alle gelegenheid om vragen te stellen.

Deelname aan deze bijeenkomst is gratis. Kom je ook?

Maandag 7 november van 13:45 tot 15:15 uur, Rakkersveld 253.

Voor meer informatie of aanmelden kun je mailen naar christine@stichtingpiezo.nl of bellen met inZet via 079-8887770.