Plezierig ouder worden valt te leren in PiëzoCentrum Palenstein

Op woensdagmiddag 22 februari is er een bijeenkomst in PiëzoCentrum Palenstein waarbij we stil staan bij ouder worden. We gaan in gesprek over hoe we momenteel in het leven staan, wat we graag zouden willen en hoe we wat meer kunnen genieten van het leven. Hoe kunnen we naar mate we ouder worden blijven genieten van het leven? Wat hebben we hierbij nodig? Hoe kunnen we ervoor zorgen dat we plezierig ouder worden? Hoe zorgen we ervoor dat we contacten onderhouden en positief blijven? Al dit soort vragen komen aan bod. De bijeenkomst is geschikt voor 50 plussers en is volledig gratis. Van te voren aanmelden is niet nodig.

De bijeenkomst wordt verzorgd door Renato van der Geld, trainer bij Indigo Preventie  vindt plaats in PiëzoCentrum Palenstein, Rakkersveld 253, van 12.30 uur tot 14.30 uur. Voor meer informatie neem contact op met: Christine Advokaat, via christine@stichtingpiezo.nl of 0646866491