Piëzo verheugd met wijksteunpunt in Rokkeveen

Piëzo is verheugd met een nieuwe locatie in de wijk Rokkeveen waar vanaf vrijdag 1 september wijkgerichte activiteiten georganiseerd gaan worden. Sociaal cultureel werker Kirsten Cleij: “We waren al een tijdje op zoek naar een nieuwe plek om ook in Rokkeveen met een wijksteunpunt te kunnen starten. Door de bibliotheek is aan ons een mooie plek aangeboden waar we blij en heel tevreden mee zijn.”

Tot nu toe werden bewoners van de Zoetermeerse wijk Rokkeveen voor activiteiten en ondersteuning doorverwezen naar een Piëzo-locatie in een andere wijken. Voor veel bewoners was dit echt te ver. Daarom wordt nu ook in Rokkeveen een wijksteunpunt ingericht. Zo krijgen bewoners de mogelijkheid om in eigen wijk en buurt mee te doen. Dit kan door het volgen van lessen en vrijwilligerswerk. Ook kunnen zij terecht voor informatie.

Om het wijksteunpunt te kunnen starten heeft Piëzo een financiële bijdrage gekregen van Fonds 1818 en van het Oranje Fonds.

Neem voor meer informatie contact op met Kirsten Cleij, 06-55217956 of kirsten@stichtingpiezo.nl

Fotograaf: Henk Leentfaar