Piëzo TalentenAcademie start met beroepen Gezondheidszorg

Na de kerstvakantie start de Piëzo TalentenAcademie met beroepen in de Gezondheidszorg. Kinderen krijgen les van professionals en gaan op werkbezoek bij bedrijven en organisaties.

Wil jij alles leren over het beroep van de huisarts en van de fysiotherapeut? Ga je mee om een kijkje te nemen de apotheek of in een woonzorgcentrum waar ouderen wonen? Doe dan mee aan de Piëzo TalentenAcademie!

Voor kinderen van 9 tot 14 jaar oud die wonen en/of op school zitten in de wijken Oosterheem, Buytenwegh, Palenstein en Meerzicht.

Start na de kerstvakantie tot de voorjaarsvakantie!

• Maandag 6 januari, 15.30 – 17.30 uur, locatie Ambachtenwerkplaats (Teldersrode 25)
  • Dinsdag 7 januari, 15.30 – 17.30 uur, locatie PiëzoCentrum Oosterheem (Zanzibarplein 21)
  • Woensdag 8 januari, 13.30 – 15.30 uur, locatie PiëzoCentrum Meerzicht (Uiterwaard 21)
  • Donderdag 9 januari, 15.15 – 17.15 uur, locatie PiëzoCentrum Palenstein (Rakkersveld 253)