Piëzo TalentenAcademie komt naar Rokkeveen

Na de meivakantie organiseert de Piëzo TalentenAcademie een serie lessen in de wijk Rokkeveen. Zo is het voor kinderen (9-14) die in Rokkeveen wonen of op school zitten makkelijker om ook een keer mee te doen en hun talenten en toekomstige beroepen te ontdekken. De uitvoering in deze wijk wordt samen met Stichting Buurt & Balij mogelijk gemaakt. De lessen van de Piëzo TalentenAcademie zullen in de maanden mei en juni gaan over Toerisme & Recreatie. Vanuit Stadsboerderij De Balijhoeve zullen de kinderen de toeristische en recreatieve mogelijkheden in de wijk en in Zoetermeer gaan ontdekken. Zo staan onder andere een wandeling met de boswachter op het programma, het ontdekken van de wijk vanuit de ogen van een gids, een kennismaking met de beroepen op de kinderboerderij en het maken van toeristische foto’s.

De lessen starten op 14 mei en zullen plaatsvinden op dinsdagmiddag van 15:30 tot 17:30 uur.

De laatste en afsluitende les is op dinsdag 9 juli. Wil je meedoen met de lessen van de Piëzo TalentenAcademie of wil je meer informatie? Neem dan contact op met talentenacademie@stichtingpiezo.nl of neem een kijkje op onze website www.stichtingpiezo.nl

Kinderkookworkshop in Buytenwegh

Piëzo TalentenAcademie op bezoek in De Bakkerswinkel

Ouders ontmoeten elkaar bij inZet Centrum – woensdagmiddagactiviteit voor ouders en kinderen