Piëzo TalentenAcademie bij ecoloog

De ecoloog bij de Plas van Poot onderzoekt daar verbanden tussen planten en dieren. De kinderen van de Piëzo TalentenAcademie gingen bij haar op werkbezoek en maakten kennis met de aalscholverkolonie.

De ecoloog vertelde enthousiast over de aalscholverkolonie, over biodiversiteit en hoe zij nadenkt en helpt met de bescherming van dieren- en plantensoorten. Een maatregel om dieren en planten te beschermen is tegenwoordig het bouwen van een biodiversiteitstorens. De kinderen mochten een ontwerp maken van een biodiversiteitstoren. Toen het ontwerp klaar was kregen zij veel complimenten van de ecoloog en sloten zij het werkbezoek af met nieuwe informatie en ervaring met het beroep van ecoloog.

Wil je meer weten van de Piëzo TalentenAcademie? Neem dan contact op met info@stichtingpiezo.nl

Vrijwilligers van Piëzo van Wijktuin Noordhove naar de bollenvelden

Beweeg- en spelactiviteiten voor ouderen bij inZet Buytenwegh

Creatieve vrijdagmiddag bij inZet Centrum voor kinderen en ouders

Wat staat er op het etiket?