Piëzo ‘s kookavontuur

Professioneel kok en vrijwilliger bij Piëzo, Jan van Loon zegt altijd tegen de andere mannen: “Ik ga jullie geen koken leren, maar leren om zin te hebben in koken,

want als je geen zin hebt in koken komt er ook niets van terecht.”

Intussen steekt iedereen bij de kookgroep voor mannen bij inZet Meerzicht een hoop op van technieken en bereidingswijze.

Jan: ”Door het groeiende animo groeien we uit de keuken, maar misschien vinden we een oplossing. Het belangrijkste van de kookactiviteit is toch het samenzijn en het gezamenlijk nuttigen van de maaltijd. En wat koken betreft, je mag ook toekijken. Het recept komt van tevoren in de groepsapp en verder is het: Iedereen klaar……. koken maar’.

Lijkt het je leuk om ook deel uit te maken van deze kookgroep en zo kennis te maken nieuwe recepten, nieuwe technieken en nieuwe contacten? Neem om je op te geven en voor meer informatie contact op met Sabina Geusebroek via sabina@stichtingpiezo.nl of met de locatie van inZet via 079-3229453

Onderschrift foto: Jan van Loon, vrijwilliger bij Piëzo, geeft kookles.

Fotograaf: Jeroen Stahlecker

Vrijwilligers van Piëzo van Wijktuin Noordhove naar de bollenvelden

Beweeg- en spelactiviteiten voor ouderen bij inZet Buytenwegh

Creatieve vrijdagmiddag bij inZet Centrum voor kinderen en ouders

Wat staat er op het etiket?