Piëzo Ambachtenwerkplaats maakt Rad van Fortuin voor Oranjestichting

In opdracht van Oranjestichting Zoetermeer hebben vrijwilligers van de Piëzo Ambachtenwerkplaats een rad van fortuin gemaakt. Het rad van fortuin zal gebruikt worden op Koningsdag tijdens de kinderspelen en tijdens het Prijzenfestijn op het Dobbe-eiland. De Burgemeester zal om 15:00 aan het rad draaien voor de uitreiking van tien hoofdprijzen!
Het rad zelf is voornamelijk gemaakt van circulaire materialen, zo is het draaigedeelte een oud tafelblad.

Heb je zelf een opdracht die je door de Piëzo Ambachtenwerkplaats wil laten uitvoeren? Neem dan contact op met Milou van Loenen, milou@stichtingpiezo.nl

Onderschrift foto: Links Eric van Dijk, aanvrager van het rad, samen met een mede-bestuurslid van de Oranjestichting, Nicoline Schol, sociaal cultureel werker bij de Piëzo en een maker van de Piëzo Ambachtenwerkplaats.

Fotograaf: Leon Koppenol

Wandel mee met de wandelgroep van inZet Buytenwegh

Enthousiaste vrijwilligers gezocht voor vrijdagmorgen in Wijktuin Noordhove

Kinderkookworkshop in Buytenwegh