Pannenkoekendag voor kinderen en ouderen in Palenstein

De landelijke Pannenkoekendag, die sinds 2007 jaarlijks in Nederland terug komt, was ondanks de Corona-maatregelen een geweldig succes! De Pannenkoekendag is een initiatief van Koopmans en Tefal.

Voor Het Vonkje, de kleinschalige dagbesteding voor ouderen, hebben kinderen van IKC De Meerpaal meegeholpen met het dekken van de tafels en de versiering. Vrijwilligers uit Palenstein hebben mooie stapels met pannenkoeken, speciaal voor deze dag, gebakken.

De ouderen hebben van de pannenkoeken genoten en een gezellig moment beleefd, uiteraard op gepaste afstand van elkaar.

Wil je ook meedenken of meedoen met leuke activiteiten voor ouderen (kleinschalig) in coronatijd neem dan contact op met Christine Advokaat, christine@stichtingpiezo.nl of 06 46866491.