Ouderen starten zomervakantie met vakantiefeestjes

In drie wijken van Zoetermeer hebben ouderen genoten van heuse vakantiefeestjes. Na de zorgen van de afgelopen coronatijd waren de vakantiefeestjes meer dan welkom! Omringd door palmbomen deden ouderen in de wijken Meerzicht, Palenstein en Oosterheem mee met een vakantiequiz, muziek en dans. Ook genoten zij van een heerlijke exotische lunch bereid door vrijwilligers. Het initiatief voor de feestjes is genomen door de medewerkers van Het Vonkje, dagarrangementen voor ouderen bij Piëzo, en financieel ondersteund door Fonds NutsOhra en het Oranje Fonds. De komende weken kunnen ouderen op de PiëzoCentra van deze genoemde wijken deelnemen aan verschillende vakantie-activiteiten en meedoen aan excursies in Zoetermeer zoals naar buurttuin de Zoete Aarde of naar Museum de Voorde.

Neem voor meer informatie contact op met Judith Bosch via 06 40719631 of judith@stichtingpiezo.nl.