Ouderen genieten van een kerstmaaltijd

Voor ouderen uit Palenstein wordt om de week een maaltijd gekookt door wijkbewoonster Thea. Ze wordt met koken en het serveren van de maaltijd geholpen door vrijwilligers van Piëzo. De maaltijden in december staan in het teken van kerst. Thea heeft haar menu daarop afgestemd en ook gezorgd voor prachtige menukaartjes. Er was zelfs aan kerstmuziek gedacht.

Zo waren er een pianiste en een fluitist. Zij speelden verschillende kerstliederen en met de bekendste zongen de ouderen uit volle borst mee. Verder was Rob er die zijn eigen muziek heeft afgespeeld. Een verrassing was dat ook de wijkwethouder, Robin Paalvast kwam mee-eten. Veel ouderen gingen met hem in gesprek. Het was een hele geslaagde kerstmaaltijd.