Opvoeden samen aanpakken – Pubers in coronatijd, digitale gespreksbijeenkomst voor ouders van pubers en jongvolwassenen.

Voor de jonge kinderen gaat het leven er alweer redelijk “normaal” aan toe. Zij gaan hele dagen naar school, mogen buitenspelen met hun vriendjes en sporten met hun team. Hoe anders ziet het leven er nu uit voor pubers en jongvolwassenen? Nog steeds veel of alleen maar online lessen, niet kunnen afspreken met vrienden buiten of thuis en dan ook nog je bijbaantje in de horeca zien verdwijnen.

Wat doet dit met jou als ouder en met jouw relatie met je kind?

Op woensdagavond 18 november om 20:00 uur is er een online bijeenkomst waar ouders van pubers en jongvolwassenen hun vragen en ervaringen kunnen delen en/of kunnen luisteren naar elkaars (vaak herkenbare) verhalen. Het gesprek wordt begeleid door een vrijwillige gespreksleider van Opvoeden Samen Aanpakken, een project van Stichting Piëzo.

Wil je ook deelnemen aan dit gesprek of wil je meer informatie? Neem contact op met Wendy Moerman, projectleider Opvoeden Samen Aanpakken, wendy@stichtingpiezo.nl, 06-80055583

Na aanmelding krijg je de link voor deelname aan de bijeenkomst opgestuurd.