Opvoedbureau te gast bij ouder & kind ontmoeting in PiëzoCentrum Oosterheem

Op vrijdag 22 september schuift een medewerker van het Opvoedbureau aan bij de ouder & kind ontmoeting in PiëzoCentrum Oosterheem waar ouders met kinderen van 0 tot 4 jaar elkaar ontmoeten. Ouders delen hun ervaring rondom het opvoeden en opgroeien van jonge kinderen en doen gezamenlijk activiteiten met hun kinderen. Op vrijdag 22 september kunnen de ouders tevens kennismaken met het Opvoedbureau, onderdeel van Kwadraad Maatschappelijk werk. Het Opvoedbureau geeft opvoedingsadviezen en kan kortdurende begeleiding verzorgen.

De ouders en kinderen sluiten de ochtend gezamenlijk af met beweging en dans.

Ouders en kinderen zijn elke vrijdagochtend welkom bij PiëzoCentrum Oosterheem (Zanzibarplein 21) in de ruimte van de kinderoppas. Vanaf 09.15 uur staat de koffie klaar. De gesprekken en activiteiten zelf beginnen om 09.30 uur en eindigen rond 11.00 uur.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Natalia Sadinska, natalia@stichtingpiezo.nl, 079‑3428416.