Open Computerinloop bij inZet Buytenwegh

Elke maandag en woensdag ben je welkom bij de Open Computerinloop bij inZet Buytenwegh als je vragen hebt over het gebruik van de computer of tablet/smartphone of als je met je computervaardigheden wilt oefenen! De computerinloop is speciaal voor mensen die weinig of geen ervaring hebben met het gebruiken van computers.

Tijdens de computerinloop staan enthousiaste vrijwilligers van Piëzo voor je klaar om met je vragen aan de slag te gaan. Ook kunnen de vrijwilligers je helpen met je vragen rondom gebruik van sociale media en digitale loketten van instanties.
Computers zijn aanwezig, maar je eigen laptop of tablet meenemen kan ook.

Elke maandagmiddag en woensdagmiddag van 12:30 tot 14:30, César Franckrode 64. Deelname is gratis.

Je bent van harte welkom bij deze laagdrempelige vorm van computerhulp! Bij interesse of vragen kan je contact opnemen met Christa de Jonge via c.dejonge@inzet-indewijk.nl of bellen met de locatie via 079-8887474.

Voor meer inzicht in Windows 10 organiseert Piëzo betaalde computercursussen.

Fotograaf: Jeroen Stahlecker

Wandel mee met de wandelgroep van inZet Buytenwegh

Enthousiaste vrijwilligers gezocht voor vrijdagmorgen in Wijktuin Noordhove

Kinderkookworkshop in Buytenwegh