Op zoek naar Sfeermakers

Het Vonkje is een nieuw en breed project voor ouderen in de wijken Meerzicht, Palenstein en Oosterheem. Het biedt ouderen -een nieuwe- structuur en ruimte voor ontwikkeling. Het is bedoeld voor ouderen die veel alleen zijn, contact missen, een goed gesprek willen voeren, iets samen met anderen willen doen, hun talent willen delen en graag actiever willen worden. Ze maken gebruiken van leuke en leerzame dagarrangementen in de wijk.

De vrijwilligers die wij zoeken, hebben hart voor ouderen en vinden het leuk om samen met ouderen activiteiten uit te voeren. We sluiten graag aan bij de talenten van ouderen zelf en het talent van de Sfeermakers.

Ben je goed in koken en wil je graag dat talent inbrengen? Dan kan dat! Of je vindt het leuk om ouderen op de hoogte te brengen van wekelijkse actualiteiten door samen met hen krantenartikelen te bespreken. Of je wil genieten van de natuur en mooie ervaringen die ouderen willen delen. Dit zijn slechts voorbeelden. We laten ons graag verrassen door het talent dat Sfeermakers willen overbrengen aan ouderen!