Ontmoet je buren en spot vogels in Buytenwegh

Welkom op Burendag in Buytenwegh. Kom vanaf 9:15 uur gezellig langs voor een kopje koffie of thee en maak kennis met inZet en Piëzo inBuytenwegh & De Leyens aan de César Franckrode 64.

Om 10:00 uur starten we, onder leiding van een vrijwilliger, een wandeling om vogels te spotten. Ben je ook benieuwd hoeveel verschillende vogels er in Buytenwegh zijn? Na de wandeling kun je een vogelvoederhuisje maken onder begeleiding van een vrijwilliger van de Ambachtenwerkplaats.

Deelname aan de koffie en de wandeling is gratis. De kosten voor het maken van het vogelvoederhuisje bedragen 5,00 euro. Deze kun je contant betalen of met de Zoetermeerpas. Voor kinderen van 0-4 jaar is er gratis kinderoppas aanwezig.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Heleen Hollemans via heleen@stichtingpiezo.nl of met inZet via 079-8887770.

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove