Ontbijt, lunch en diner maken bij KinderResto

Vanaf 3 februari starten KinderResto en Piëzo een aantal series ‘KinderResto’ voor kinderen in de leeftijdsgroep 8-12 jaar (van groep 6 tot en met groep 8).
Onder begeleiding van een echte chef-kok leren de kinderen zelf in drie lessen een gezond ontbijt, een gezonde lunch en een gezond diner te bereiden. Daarnaast komen op een speelse en luchtige manier diverse onderwerpen als vitaminen, sporten en bewegen, zoet en suiker en gezonde voeding aanbod.

We starten in de wijk Meerzicht en de lessen zijn op donderdag 3 februari, 10 februari en 24 februari van 15:15 tot 17:00 uur aan de Uiterwaard 21.
Kom je ook? Meld je dan aan bij Sabina Geusebroek door te mailen naar sabina@stichtingpiezo.nl of te bellen naar 079-3229453.