“Nooit te oud om te leren!”

Kennissessies voor senioren

Gaat dat ook voor u op? Kom dan naar de kennissessies voor senioren! Tijdens deze middagen zullen verschillende vrijwillige sprekers lezingen geven. Het eerste thema dat aan bod komt is de geschiedenis van de wijk Buytenwegh. Wist u bijvoorbeeld dat de straatnamen vernoemd zijn naar componisten? De kennissessies vinden plaats op dinsdagmiddagen van 13.30 tot 15:30. We starten natuurlijk met een kopje koffie of thee en wat lekkers!

De volgende thema’s staan gepland in november en december:

• 5 november  ‘de geschiedenis van (de straatnamen in) Buytenwegh’ door Gerard Oosterhout
  • 19 november ‘een voordracht van Javaanse gedichten’ door Harrie Djojowikromo
  • 3 december ‘de muziekgeschiedenis van de jaren 40 en 50’ door Ruud van Wijngaarden

U bent van harte welkom bij PiëzoCentrum Buytenwegh, César Franckrode 62.

Deelname is gratis en aanmelding is niet nodig. We zien u graag!

Deze kennissessies speciaal voor senioren worden verzorgd door Palet Welzijn, Plicare en Piëzo.

Voor meer informatie, bel met één van de organisatoren: Milou van Loenen (PiëzoCentrum Buytenwegh, 06 11715238), Eveline Kiela (Plicare, 06 24133038) of Simone Wijga (Palet Welzijn, 06 13301345).

Vrijwilligers van Piëzo van Wijktuin Noordhove naar de bollenvelden

Beweeg- en spelactiviteiten voor ouderen bij inZet Buytenwegh

Creatieve vrijdagmiddag bij inZet Centrum voor kinderen en ouders

Wat staat er op het etiket?