NLdoet zorgt voor Moestuinbakken Ambachtenwerkplaats

NLdoet was een mooie gelegenheid om een lang gekoesterde wens van betrokkenen bij de Ambachtenwerkplaats in vervulling te laten gaan. NLdoet is de grootste vrijwilligersactie van Nederland en brengt vrijwilligers die interesse hebben in leuke eenmalige klussen in contact met organisaties die een vraag hebben. De Ambachtenwerkplaats heeft mooie moestuinbakken laten maken door vrijwilligers in de eigen houtwerkplaats. En weer andere vrijwilligers hebben geholpen met het vullen van de moestuinbakken.

De Ambachtenwerkplaats is onderdeel van inZet.  Zoetermeerders kunnen er bijvoorbeeld terecht voor het leren van tal van ambachten. Meer informatie is te verkrijgen bij Femke Boerkamp, projectcoördinator Ambachtenwerkplaats via telefoonnummer 079-8881928 of door een mail te sturen aan femke@stichtingpiezo.nl