NLdoet in Wijktuin Noordhove

Wijktuin Noordhove doet weer met mee met NLdoet op vrijdag 15 maart. Met enthousiaste vrijwilligers van Piëzo en van de schooltuinen van de gemeente Zoetermeer gaan we aan de slag in de kruidentuin. We plaatsen een nieuw hekwerk en poten kruidenplantjes. Verder zullen we ook tafelhoge moestuinbakken maken en enkele planten in de wijktuin snoeien. Voor koffie, thee en een lekkere lunch wordt gezorgd.

Help je mee tijdens NLdoet? Je bent van harte welkom van 9:00 tot 14:00 uur. Wijktuin Noordhove, Da Sangalloruimte 10.
Voor aanmelden, meer informatie of informatie over andere activiteiten en vrijwilligerswerk in de wijktuin kun je contact opnemen met Odette Panneman via odette@stichtingpiezo.nl, 06-40736936.

Wandel mee met de wandelgroep van inZet Buytenwegh

Enthousiaste vrijwilligers gezocht voor vrijdagmorgen in Wijktuin Noordhove

Kinderkookworkshop in Buytenwegh