NLdoet in PiëzoCentrum Palenstein: Bingo met extra helpende handen

Op het Rakkersveld in PiëzoCentrum Palenstein was het een drukte van belang op 15 maart. In de ochtend werd alles versierd in voorjaarsfeer met NLdoet accenten voor een gezellige middag. De middag is druk bezocht door wijkbewoners van allerlei leeftijden. Een aantal personeelsleden van de Samenwerkingsorganisatie Beroepsonderwijs Bedrijfsleven (SBB) had zich via de website van NLdoet aangemeld om mee te helpen, net als een aantal personeelsleden van de Dirk van den Broek.  Er is bingo gespeeld met vele prijzen. Iedereen die moeite had met het volgen van de cijfers kreeg een helpende hand. Hapjes en drankjes in overvloed, muzikale omlijsting, kortom voor elk wat wils. De vrijwilligers genoten net zo veel als de bezoekers. En dat is nu net de bedoeling van NLdoet, de grootste vrijwilligersactie van Nederland!

bdr

Vrijwilligers van Piëzo van Wijktuin Noordhove naar de bollenvelden

Beweeg- en spelactiviteiten voor ouderen bij inZet Buytenwegh

Creatieve vrijdagmiddag bij inZet Centrum voor kinderen en ouders

Wat staat er op het etiket?