Nieuwe activiteit bij inZet Centrum: “Iedereen kan leren tekenen”

Op vrijdag 5 november start er bij inZet Centrum een reeks tekenlessen van 14.45 tot 16.45 uur. Deze lessen worden gegeven door een ervaren vrijwilliger.

Tijdens de lessen kan er vrij worden gewerkt of naar voorbeeld op het vlak van portret, landschap, stilleven, cartoons of strips. Deelnemers nemen eigen materiaal mee en kunnen daarin ook geadviseerd worden.

Uitgangspunt vormt het (kleur)potlood (in alle gradaties), houtskool, pen en inkt en/of artistieke expressie met ecoline, aquarel of viltstift.

Naast het creatieve plezier bestaat er ook aandacht voor verbinding en sociaal samenzijn.

De kosten voor de lessen bedragen 4 euro per les; deze kun je contant voldoen of met de ZoetermeerPas.

Wil je ook leren tekenen? Voor meer informatie over de tekenles of om aan te melden kun je contact opnemen met AnneMarie Hut via annemarie@stichtingpiezo.nl of 06‑11720398.

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove