Nieuw initiatief Mama Supportgroep inZet

Het is fijn om mama te zijn en het is ook fijn om je verhalen, successen, ervaringen en vragen met anderen te kunnen delen. Initiatiefneemster van de Mama Supportgroep, Angenie, merkte dit zelf ook. Alleen miste zij nog de gelegenheid en de tijd om die andere moeders te ontmoeten. Zij heeft daarom het heft in eigen hand genomen en is de Mama Supportgroep gestart. Onder het genot van een kopje thee zal zij elke eerste vrijdag van de maand met andere moeders het gesprek aangaan rondom een thema of hetgeen op dat moment onder de moeders leeft. Alle andere vrijdagen zijn moeders ook welkom om gezellig een kopje thee te komen drinken en met elkaar te kletsen.
Aanstaande vrijdag 3 februari zal de eerste bijeenkomst plaatsvinden. De locatie is Rakkersveld 253 en het tijdstip is van 14:45 tot 16:15 uur.
Neem gerust je kinderen mee, want voor de allerkleinsten is er kinderoppas en voor kinderen in de basisschoolleeftijd zijn er elke vrijdag allerlei leuke activiteiten.
Om je aan te melden of voor meer informatie kun je contact opnemen met AnneMarie Hut door te mailen naar annemarie@stichtingpiezo.nlof te bellen naar 079-8885550.

Bijschrift bij de foto: initiatiefneemster van de Mama Supportgroep Angenie samen met sociaal cultureel werker AnneMarie.