Nederlands-Indië tijdens WO II – Themabijeenkomst bij inZet Centrum

Op maandagmiddag 23 oktober zal een vrijwilliger van Piëzo een themabijeenkomst verzorgen over wat zich tijdens de Tweede Wereldoorlog afspeelde in voormalig Nederlands-Indië. Persoonlijke familieverhalen vormen de rode draad van zijn verhaal. De verhalen worden ondersteund door foto’s uit de persoonlijke collectie van de vrijwilliger.

Wil je deze bijeenkomst bijwonen en komen luisteren naar de verhalen? Kom dan op maandag 23 oktober van 13:15 tot 15:15 naar het Rakkersveld 253. Er zijn geen kosten verbonden aan het bijwonen van deze bijeenkomst.

Voor aanmelden of meer informatie kun je contact opnemen met Gioia Conte via g.conte@inzet-indewijk.nl of bellen naar de locatie via 079-8885550.

Kinderen van de Piëzo TalentenAcademie op werkbezoek bij GameCity Zoetermeer

Diploma-uitreiking Piëzo en mboRijnland

Handgemaakte en duurzame producten in de Upcycle Store van de Piëzo Ambachtenwerkplaats

Kinderactiviteiten op vrijdagmiddag bij inZet in de zomervakantie