Nauwelijks ervaring met computers? Computercursus beginners PC Buytenwegh

Op woensdag 24 augustus en donderdag 25 augustus start in PiëzoCentrum Buytenwegh (Cesar Franckrode 62) een computercursus van 8 lessen. Deze cursus wordt gegeven door vrijwilligers van Piëzo en is voor iedereen die nauwelijks ervaring heeft met het werken op een computer. Naar het niveau van deelnemers wordt ter plekke gekeken. Tijdens de lessen wordt o.a. aandacht besteed aan:

• het opstarten en afsluiten van een pc
  • het werken met de muis
  • het gebruiken van internet
  • het schrijven en verzenden van een e-mail
  • het gebruik van Word, PowerPoint en Excel

De lessen vinden plaats op woensdagochtend van 09:15 en 11:15 en donderdagmiddag van 13:30 tot 15:30. Op woensdagochtend is er kinderoppas aanwezig.

Inschrijven en kosten

Inschrijven voor de computerlessen kan door contact op te nemen met Milou van Loenen, milou@stichtingpiezo.nl, 079-8887474. Per cursus kunnen maximaal 6 deelnemers geplaatst worden.

Kosten voor alle 8 lessen zijn € 40 of tegen inlevering van ZoetermeerPas cheque 3,4, 5 of 6.

150803_computerlessen_piëzo