Muzikale Kennissessie bij PiëzoCentrum Buytenwegh

Op woensdagmiddag 3 mei organiseert Stichting Piëzo in samenwerking met een muzikale vrijwilliger een gezellige en informatieve kennissessie voor ouderen. Kees Vermeulen zal mooie luisterliedjes zingen en begeleiden op zijn gitaar. Hij zal liedjes in verschillende talen ten gehore brengen, liedjes uit het cabaret, liedjes uit de jaren ’60 en ’70 en ook enkele titelsongs uit klassieke filmtoppers.

Wil je tijdens deze kennissessie komen luisteren en misschien wel af en toe wat meezingen? Kom dan woensdagmiddag 3 mei van 15:00 tot 16:30 naar PiëzoCentrum Buytenwegh aan de César Franckrode 64. Deelname is 3 euro, inclusief koffie en thee. Betalen met de Zoetermeerpas is ook mogelijk.
Voor meer informatie en/of aanmelden kun je contact opnemen met Simone Langeveld, sociaal cultureel werker bij Stichting Piëzo, via s.langeveld@inzet-indewijk.nl of bellen naar de locatie via 079-8887474.

De Kennissessies maken onderdeel uit van de diensten die Piëzo uitvoert voor inZet.

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove