Muurschildering bij de Piëzo Ambachtenwerkplaats

In het najaar hebben vrijwilligers van de Piëzo Ambachtenwerkplaats samen met buurtbewoners en kunstenaar Manuel Alaniz uit Nicaragua gewerkt aan een muurschildering. Nu de winter officieel voorbij is, is onlangs een zonnig moment gekozen om de panelen buiten aan de muur te bevestigen. Een mooie blikvanger voor voorbijgangers en een goede weergave van hoe er in de Piëzo Ambachtenwerkplaats gewerkt wordt aan duurzaamheid.

De muurschildering is te bewonderen vanaf het fietspad aan de achterkant van de Teldersrode 25 in Buytenwegh.

Deze muurschildering is gemaakt in het kader van “Zoetermeer4GlobalGoals2030” en werd financieel mede mogelijk gemaakt door het Landelijk Beraad Stedenbanden Nederland-Nicaragua en het

EU-DEAR programma.

Wandel mee met de wandelgroep van inZet Buytenwegh

Enthousiaste vrijwilligers gezocht voor vrijdagmorgen in Wijktuin Noordhove