Minder koolhydraten of kilocalorieën?

Wat is ook alweer het verschil tussen deze twee? In een interactieve bijeenkomst zal een diëtist van Goudenhart je er spelenderwijs meer over leren. Interessant als je op je gewicht en/of bloedsuikers moet letten! Uiteraard is er ook ruimte om vragen te stellen aan de diëtist.

Deze bijeenkomst wordt gehouden op:
Maandag 15 november van 13:45 tot 15:15 uur bij het inlooppunt van inZet Meerzicht aan de Uiterwaard 21.
Maandag 29 november van 13:45 tot 15:00 uur bij het inlooppunt van inZet Centrum aan het Rakkersveld 253.

Voor aanmelden of meer informatie over de bijeenkomst bij inZet Centrum kunt u contact opnemen met Christine Advokaat via christine@stichtingpiezo.nl of 079-8885550.
Voor aanmelden of meer informatie over de bijeenkomst bij inZet Meerzicht kunt u contact opnemen met Gioia Conte via gioia@stichtingpiezo.nl of 079‑3229453.