Mannen leren koken in PiëzoCentrum Meerzicht

Ben je een man en wil je (beter) leren koken? Wil je een lekkere maaltijd op tafel kunnen zetten? Bij PiëzoCentrum Meerzicht is de activiteit ‘kookles’ bedoeld voor mannen die niet goed kunnen koken en dit graag willen leren. Vrijwilligers van Piëzo begeleiden de mannen bij het bereiden van een maaltijd. Aan het einde van de les wordt de zelfgemaakte maaltijd gezellig met elkaar genuttigd. Het mannen koken is op dinsdagen van 12.30 uur tot 14.30 uur. Deelname aan de activiteit is 3 euro per keer. Contant te betalen of tegen inlevering van ZoetermeerPas Cheque 3, 4, 5 of 6. Kinderoppas voor kinderen van 0 tot 4 jaar is aanwezig.

Neem voor vragen of meer informatie contact op met Anouk Logtenberg via 079-3229453, anouk@stichtingpiezo.nl of loop binnen in PiëzoCentrum Meerzicht (Uiterwaard 21).