Maatregelen Corona bij Piëzo

In verband met de laatste ontwikkelingen rondom het coronavirus en de aangescherpte richtlijnen van het RIVM, heeft stichting Piëzo besloten tijdelijk de deuren van haar centra te sluiten. Zoals jullie weten komen dagelijks veel mensen samen in de centra, ook veel mensen daarvan hebben een kwetsbare gezondheid. Wij willen geen enkel risico nemen met de gezondheid van onze deelnemers en vrijwilligers.

Vooralsnog geldt deze maatregel tot en met maandag 6 april. Deze maatregel gaat in vanaf vrijdag 13 maart. Alle activiteiten van Piëzo worden tot nadere berichtgeving opgeschort. We blijven alle informatie actief volgen, mocht het verantwoord zijn om eerder open te gaan dan 6 april, dan laten we dat ook weten.

Wel blijven we actief met ondersteuningsactiviteiten voor kwetsbare en oudere deelnemers die door corona in isolement geraken. We zetten telefooncirkels op en indien nodig hulp aan huis. Deelnemers van maatjesprojecten en andere activiteiten kunnen op alternatieve wijze voortgaan. Onze medewerkers zijn per e-mail en mobiel bereikbaar voor vragen.