Maak kennis met beroepen in de media en sport bij de Piëzo TalentenAcademie

Heb jij altijd al willen weten wie er in een voetbalstadion werken? Wil je in gesprek met journalisten of wil je een opnamestudio van de radio van binnen zien? Hoe een sporttrainer sporters coacht om hun sportprestaties te verbeteren?Dit en nog veel meer komt aan bod bij de Piëzo TalentenAcademie.

Bij de Piezo TalentenAcademie leren mensen je van alles over hun beroep. Je mag vragen stellen en je gaat ook het beroep uitoefenen!

In 7 weken -vanaf de week van 3 september- leer je over beroepen in de media en beroepen in de sport. Je kunt hieruit kiezen.

Ben je tussen de 9 en 14 jaar? Woon of zit je op school in de wijk Palenstein of Oosterheem meld je dan nu aan via jocelyn@stichtingpiezo.nl / odette@stichtingpiezo.nl of loop binnen bij Piëzo. Voor meer informatie: 079-8885550

Fotograaf: Piëzo